هر چیز دیگه

... دیوارها بیرنگ شدند، باید نوشت

هر چیز دیگه

... دیوارها بیرنگ شدند، باید نوشت

هر چیز دیگه
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

جواب سرد

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ب.ظ

من دلم برات تنگ شده و خیلی میشه،

اما تو با جواب ندادنت، حتی اونموقع که گفتی دلم تنگ شده هم الان برام مبهم شدم ......

چراش رو نه من، و نه هیچ کسی نمیدونه، حتی خود تو، با دلایل احمقانه پیش خودت، فکر میکنی اینطوری بهتره!

من دور و برم مثل تو شلوغ نیست، حتی اگرم بود ... برای آدما تفاوت قائل میشدم .... برای اونایی که واقعا دوستم دارن ....

  • ۹۵/۰۳/۲۹
  • مجتبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی